АФІША

  • Малюк і Карлсон

      29 жовтня 2017р.
    початок о 12.00
    (25 грн)

  • Шаріка

    29 жовтня 2017р.
    початок о 18.00

  • Велике Жабеня

    05 листопада 2017р.
    початок о 12.00
    (25 грн.)
     

  • Шаріка

    05 листопада 2017р.
    початок о 18.00

Професор Сергій Федака про прем'єру "Лускунчика"

На відміну від численних пізніших переробок ця версія є інсценівкою безосередньо казки Е.Гофмана, досить близькою до його тексту. Правда, з деякими змінами, пов’язаними зі специфікою нашого театру – так, замість братика і сестрички фігурують  дві сестрички тощо.  Зате мишаче царство – у всій красі. Зграя налічує понад десяток гризунів – причому кожний індивідуалізований, зі своїм екстер’єром і харакетром.  Це найбільш анімалістична вистава у репертуарі театру, справжнє “У світі тварин” на сцені. У доробку О.Саркісьянца вже була одна подібна вистава – за “Джульєтою і Ромео” М.Ладо, де діє кілька свійських тварин.  Тепер же це взагалі феєричне шоу і для юних натуралістів, і для їхніх батьків.  Якщо у повсякденні сучасний городянин мишей майже не бачить (хіба що повіситься якась у холодильнику), то тут вони – як живі з неповторною пластикою дрібної фауни (балетмейстер В.Бабука). І все це рухається під якесь музичне олів’є, від якуого зразу новорічно-різдвяний настрій (музичне оформлення – Н. і М.Петрунь).

Мишильда – друга роль у нашому театрі молодої актириси Єлізавети Неглядюк. Вийшло щось середнє між Пеппі Довгою Панчохою і строгою вчителькою з початкових класів.

Казкове завершення року! Облмуздрамтеатр наостанок порадував глядачів прем'єрою

27 грудня на сцені Закарпатського обласного українського музично-драматичного театру ім.братів Шерегіїв представили популярну різдвяну казку німецького письменника Е.Т.А.Гофмана "Мишачий король або Лускунчик". Спільне творіння режисера Олександра Саркісьянца, плеяди талановитих акторів, хореографів, музичних оформлювачів та художників-декораторів театру подарувало глядачам незабутнє враження: улюблена історія, в якій є і чари, і чвари, і таке бажане для всіх торжество добра – втілена яскраво та змістовно.

Як розповів під час традиційної післяпрем'єрної прес-конференції директор театру Василь Марюхнич, постановка цікава вже тим, що режисер запропонував авторське прочитання казки – за Е.Т.Гофманом, адже, здебільшого, твір відомий завдяки балету П.Чайковського, в основу якого покладено сценарій, що написаний за довільним французьким перекладом О.Дюма й дещо відрізняється від оригіналу. Центральним же в постановці Олександра Саркісьянца є не музично-танцювальне наповнення, а, власне, сюжет казки.

У неділю в облмуздрамтеатрі відбудеться прем’єра вистави "Лускунчик"

Напередодні новорічних свят Закарпатський обласний український музично­драматичний театр ім.братів Шерегіїв представить другу прем'єру цього сезону – популярну різдвяну казку німецького письменника Е.Т.А.Гофмана "Мишачий король або Лускунчик". Цей твір відомий на театральних сценах здебільшого завдяки балету П.Чайковського. Однак режисер­постановник закарпатського дійства Олександр Саркісьянц вирішив відмовитися від музичної класики і поставити казку як драматичну виставу.

У спектаклі задіяний чи не весь склад театру. Чудові костюми за ескізами художниці Людмили Бєлої, музичні номери хореографа Віктора Бабуки, акторська гра як відомих майстрів сцени Ярослава Мелеця, Лариси Білак, так і молодших – Світлани Тазінгер, Романа Жогіна, Моніки Палфі, Юрія Мочарка – подарують чудовий різдвяний настрій глядачам.

Прем'єра вистави "Мишачий король або Лускунчик" відбудеться у неділю, 27 грудня, о 12.00. Опісля – детальніше про репертуарну новинку, а також про плани на наступний рік керівники театру розкажуть під час прес­конференції.

У Закарпатському муздрамтеатрі – нові актори

Закарпатський муздрамтеатр поповнили випускники університету театру і кіно імені Карпенка-Карого.

Однієї із найбільших проблем закарпатських театрів є нестача професійних кадрів. Адже театральних акторів чи режисерів в області не готують.  Тому театрам доводиться самим навчати здібну місцеву молодь, однак відсутність фахової освіти все-одно дається взнаки.

Тому такою приємною є новина, що нещодавно до Закарпатського обласного українського музично-драматичного театру імені братів Шерегіїв влилося двоє випускників Київського національного університету театру і кіно імені Карпенка-Карого.

Мукачівський театр на сцені муздрамтеатру

Мукачівський обласний театр драми і комедії не виступав для ужгородського глядача на сцені муздрамтеатру вже чимало років.

І ось ця неприємна традиція нарешті перервана. У понеділок, 30 листопада, мукачівці у найбільшому залі області показали ексцентричну комедію «Конкурс» у постановці головного режисера Євгена Тищука.

7 грудня мукачівський театр покаже в Ужгороді о 10.00 дитячу казку «Про курочку рябу», о 13.00 -- «Лісову пісню» Лесі Українки; 8 грудня о 10.00 -- «Про курочку рябу», о 13.00 – комедію «По модньому».

А 10 грудня о 17.00 мукачівці представлять на суд ужгородського глядача кращу виставу цього року «Едіт Піаф», поставлену за мемуарами видатної французької співачки. За виконання головної ролі Вероніку Тищук була висунуто на обласну театральну премію імені братів Шерегіїв.

Літературний клуб «Читаємо разом» долучився до обговорення вистави про Ерделі

22 листопада після другого показу вистави «В Парижі гарне літо...» Олександра Гавроша у Закарпатському облмуздрамтеатрі відбулося обговорення з участю режисера й виконавця головної ролі Анатолія Філіппова, виконавиці ролі дружини художника, автора п’єси, директора театру, керівника департаменту культури ОДА та журналістів. Ініціатором обговорення виступив літературний клуб «Читаємо разом», який зародився в стінах філологічного факультету Ужгородського університету.

Вистава про видатного художника Адальберта Ерделі – подія в культурному житті краю, що й засвідчив другий аншлаг під час показу. Відповідальність зростає й тому, що багато хто ще пам’ятає митця, – стверджує начальник управління культури Закарпатської ОДА Юрій Глеба. На його думку, вистава вдалася. Єдине зауваження: не показано Ерделі як засновника закарпатської школи живопису. Олександр Гаврош каже, що у п'єсі є епізод з учнями, які, попри паплюження художника владою, приходять вітати Маестро. Режисер погодився подумати над ним.

Вокалістка муздрамтеатру Жанна Баранович про своє життя і творчість

Вона любить чорний колір, плаче під "Пливе кача" та мріє про просте жіноче щастя. Артистка Жанна Баранович із цього літа почала виступати разом із закарпатським міліцейським оркестром, а зараз готується до прем'єрної вистави у Закарпатському облмуздрамтеатрі.

Ми зустрілися зі співачкою-міліціянткою за лаштунками театру і поговорили про високе.

- Мені дуже подобається все, що пов'язано з музикою. Я цим живу. Якщо від мене це забрати, мабуть, і життя моє закінчиться. Тому, коли мене запросили виступати в закарпатському міліцейському оркестрі, я без вагань погодилася. Як зараз пам'ятаю свій перший виступ з оркестром у погонах. Це було 28 серпня. Для мене це не новинка, з оркестром я співаю у драмтеатрі, але з міліцейським оркестром - вперше. Поки що це виглядає так, що оркестр грає свої твори, а я під мінус виконую своє. Але ми працюємо над тим, щоб якісь твори виконувати разом. Але цієї п'ятниці не виступатиму. Маю поберегти голос для недільної вистави.

Тиса-1 про прем'єру "В Парижі гарне літо"

“Тричі мені являлася любов”

 Драмтеатр УжгородВистава А.Філіпова “В Парижі гарне літо…” за однойменною п’єсою О.Гавроша стала третім пам’ятником А.Ерделі. Перший поставив він сам – засноване ним училище, що нині стало інститутом і чиї студенти організували виставку у театральному фойє в день прем’єри. Другий – в ужгородському Альпінарії.

Що й казати, дійство вийшло… Якщо одним словом, то дуже несподіваним. Зустрілися дві творчі манери, естетичні системи, бачення світу і життя. Одна – у 45-річного драматурга, інша – у 80-річного постановника. У результаті склалося щось середнє. Не середнє арифметичне, але близько того – щось на рівні 60 років. Саме стільки головному персонажеві, коли він уперше з’являється на сцені і коли сходить з неї. І стільки же консультантові вистави – І.Небеснику, авторові монографії про художника, публікатору його літературних творів.  

Жанр спектаклю тяжко визначити однозначно. Близько до мюзиклу, але значно драматичніше, акцент все ж на діалогах. У принципі, кожна вистава даного театру – це презентація нашого краю з найбільш вигідних ракурсів: трохи вина, трохи співів-танців, гори і доли, закарпатська школа живопису,  коктейль усіх культур Центральної Європи, «просили нянько, просили мамка”. Коротше, вийшло щось проміжне між відомим шлягером «Жил-был художник один” і закарпатськими народними балладами. Отими, що зібрав і видав П.Лінтур, а проілюстрували А.Кашшай і Ф.Манайло. Міг би і сам Ерделі, але не дожив.

Наші контакти:

т/ф. (03122) 3-60-14 – приймальна
тел. (03122) 3-71-87 – каса
тел. (03122) 3-42-52 – черговий

Адреса театру:

88018 м. Ужгород, вул. Л. Толстого, 12
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.