АФІША

  • 15 лютого 2020р.
    початок о 18.30
    (мала сцена)

  • У ПОЛОНІ СНІГОВОЇ КОРОЛЕВИ

    16 лютого 2020р.
    початок о 12:00

  • Рей Куні

    16 лютого 2020р.
    початок о 18.00 

  • День народження кота Леопольда

    23 лютого 2020р.
    початок о 12:00

  • Про що плачуть верби

    23 лютого 2020р.
    початок о 18.00

В театрі сталося джазове освідчення

«Кавовий джаз — ліричний блюз і…» - таку назву мала музична прем’єра на «малій сцені» Закарпатського муздрамтеатру ім. Братів Шерегіїв в Ужгороді. Своєрідний експеримент пройшов “на ура». Глядачі сиділи за столиками у напівтемному приміщенні й слухали. Головний героєм на сцені був театральний оркестр на чолі з диригентом Анастасією Жужговою. Ліричного героя (ведучого) зіграв актор Тарас Гамага, який розпочав музичну виставу із тиші, опісля цитував поетичні рядки, спомини, іноді просто мовчав. Анонсуючи виставу, авторка інсценізації та режисерка дійства Гала Реут сказала: «Ми живемо у хаосі звуків і постійній метушні. Тому так важливо іноді зупинитися і прислухатися. Музика народжується з тиші».  

Професор Сергій Федака про виставу "Кавовий блюз-- ліричний джаз і..."

Закарпатський муздрамтеатр приємно здивував виставою-концертом Гали Реут “Кавовий блюз – ліричний джаз”, де основні на сцені – артисти оркестру (диригент Анастасія Жужгова).

 

 

Уперше артисти оркестру з’являлись на очі в ужгородській версії Гоголевого “Одруження”, коли музиканти маршували у будівельних комбінезонах і касках. Музику ж бо називають риштуванням навколо повітряних замків. Тут артисти продовжують свої будівничі дії, хоча і постають вже у більш традиційному вигляді.

Натомість дуже незвичний конферанс. Його забезпечує Тарас Гамага, якого звикли бачити у таких собі маскулінних ролях, коли він грає крутого мачо. Тут же він читає жіночну поезію Ліни Костенко, закутаний у романтичний плащ. Режисер просто провокує когнітивний дисонанс у глядача, прагне його епатувати, вивести з себе, аби як казав Попандопуло, душа загорнулася і знов розгорнулася.

"21 канал" про виставу "Коли звізда ясна"

Закарпатський муздрамтеатр покаже виставу про музику

Минулого театрального сезону Закарпатський академічний обласний український музично-драматичний театр імені братів Шерегіїв потішив яскравою дитячою виставою «В країні До, Ре, Мі…(П’єса для метеликів з оркестром)» в постановці режисера Михайла Мільмейстра, яка розповідала юним глядачам про таємничий світ музики.

"Новини Закарпаття" про прем'єру казки "Коли звізда ясна..."

19 грудня на сцені Закарпатського муздрамтеатру ім. Братів Шерегіїв в Ужгороді відбувся допрем’єрний показ різдвяної феєрії «Коли звізда ясна…» за твором Олександра Гавроша «Різдвяний песик», а 22 грудня – прем’єра.

 

Вистава «Коли звізда ясна…» за твором Олександра Гавроша «Різдвяний песик»

 

ЗАКАРПАТСЬКИЙ МУЗДРАМТЕАТР ЗАПРОШУЄ ШКОЛЯРІВ НА ЗИМОВІ СВЯТА

До зимових свят Закарпатський академічний обласний український музично-драматичний театр імені братів Шерегіїв підготував аж дві дитячі вистави – музичну казку «Повелитель Чорного лісу» Василя Шершуна та різдвяну феєрію «Коли звізда ясна…» Олександра Гавроша. Обидві прем’єри припали до вподоби юним глядачам, адже урізноманітили репертуар новими темами. На зимові канікули найбільший театр області запрошує дітлахів з батьками на перегляд святкових вистав, які триватимуть майже два тижні.

 

 

Професор Сергій Федака - про закарпатські різдвяні вистави

До дня святого Миколая й усіх наступних зимових свят, а головне до майбутнього Різдва в Ужгороді побачили світло рампи дві відповідні вистави, поставлені за різдвяними п’єсами Олександра Гавроша.

На цьогорічних ужгородських театральних фестивалях продемонстровано, що вертеп лишається популярним жанром, зараз він переживає нове народження, переосмислення, освоює нові технічні засоби – насамперед у ляльковому театрі, але й у драматичному теж.  При всій несхожості двох Гаврошевих п’єс, і їхніх втілень на сцені, обидві театральні роботи мають все-таки чимало спільного.

Силами студентів І, ІІ і ІІІ курсів Закарпатського інституту культури і мистецтв поставлено п’єсу “Цар Ірод” – такий собі історико-біблійний коментар до Різдвяного сюжету. У невелику одноактівку автор умістив цілий ряд тем і мотивів: політика, любовні інтриги (вони “за кадром”, але про них постійно говорять), шпигунські ігри. Не обійшлося і без шансонної теми. Сцена у тюрмі просто чарівна. Два ув’язнені пастухи (дід і онук) обговорюють своє життя-буття і чутки про близький прихід Месії. Лабіринти політичні показані через образ наближеного до царя придворного – майстра на всі руки і на всю голову. Виведено різні вікові і соціальні прошарки, котрих об’єднує передусім одне: усіх все вже дістало, надія тільки на диво, яке просто мусить матеріалізуватися з їхніх мрій. До творення цього колективного дива потужно долучається і сам Ірод, хоча він водночас і боїться його, постійно дає задній хід.    

Волею режисера Н.Орешнікової до спектаклю введено і рефлексії античного театру. Дев’ять дівчат у довжелезних хітонах втілюють то мотив долі, то безязикість народу, то навпаки – бурхливо коментують події. Дуже цікава гра світла, яке то заливає усе кривавими барвами, то навпаки буквально заморожує сцену.

В Ужгороді відбулась прем'єра різдвяної казки "Коли звізда ясна"

Прем’єра закарпатської різдвяної вистави «Коли звІзда ясна» відбулася сьогодні в обласному театрі імені братів Шерегіїв в Ужгороді. Поставили її за мотивами казки Олександра Гавроша «Різдвяний песик», розповів директор театру Василь Марюхнич.

Наші контакти:

т/ф. (0312) 61-60-11 – приймальна
тел.  (0312) 61-71-30 – каса
моб. (050) 432-05-57 – каса
тел.  (0312) 61-42-37 – черговий

Адреса театру:

88018 м. Ужгород, вул. Л. Толстого, 12
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН